Πώς θα χτίσουμε τη λίστα των e-mail μας?



Email Marketing: Πως θα χτίσετε την Λίστα σας

Το Email θεωρείται από πολλούς ως ένα παλιομοδίτικο κανάλι Marketing αφού πλέον υπάρχουν «μοντέρνοι» τρόποι επικοινωνίας όπως το Facebook, Twitter, και τα υπόλοιπα Sοcial media, και πολλοί είναι αυτοί που θα σας πουν ότι το email έχει πλέον πεθάνει.
Είναι όμως έτσι;
Η πραγματικότητα διαψεύδει τον παραπάνω ισχυρισμό και μάλιστα πανηγυρικά.
To Email είναι μακράν το πιο αποδοτικό κανάλι Marketing που έχουμε σήμερα. Το Emailexpert.org αναφέρει ότι για κάθε $1 που ξοδεύεται σε Email Marketing φέρνει πίσω $44.25. Τίποτα δεν είναι κοντά σε αυτό το νούμερο!
Η εταιρεία ερευνών Radicati υπολογίζει ότι μέχρι το τέλος του 2019 θα υπάρχουν 5,5 δις. λογ/μοι email  ενώ η ίδια έρευνα αναφέρει ότι καθημερινά στέλνονται περισσότερα από 205 δις. μηνύματα email.
Radicati-Statistics
Χρήσιμα στατιστικά που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να γνωρίζει για το Email (από το Hubspot)
  1. To 95% των online καταναλωτών έχει email (Facebook και Twitter δεν έχουν όλοι)
  2. 91% των online καταναλωτών κοιτάζουν καθημερινά το email τους
  3. 66% των online καταναλωτών έχουν κάνει τουλάχιστον μια αγορά Online ως αποτέλεσμα κάποιου email
  4. Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για προϊόντα στο email τους
  5. Το 48% των email ανοίγονται σε κινητά και tablets
  6. Το Email Marketing έχει ROI 4.300%
  7. Το 22% των email δεν φτάνουν ποτέ στο inbox (το 90% των Facebook Fan μιας σελίδας δεν θα μάθει ποτέ ότι κάνατε μια δημοσίευση – εκτός εάν πληρώσετε)
Επίσης σκεφτείτε ότι όταν αγοράζουμε κάτι Online – το eshop μας ζητάει το email!
Ενώ όταν θέλουμε να συζητήσουμε κάτι σοβαρό – μεταφέρουμε την συζήτηση στο email (ακόμα και εάν είχε ξεκινήσει στο Facebook).
Το Email είναι περισσότερο “ζωντανό” από κάθε άλλη στιγμή στην ιστορία του Internet!
Έαν θέλετε λοιπόν να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε το Email Marketing στην Στρατηγική σας.
Δεν έχει σημασία σε ποια αγορά βρίσκεται η επιχείρηση σας. Από την στιγμή που συναλάσεστε με πελάτες το Email είναι ο καλύτερος τρόπος να κρατήσετε επαφή μαζί τους.
Για να στείλετε όμως Email – θα πρέπει να έχετε μια Λίστα. Οπότε η ερώτηση είναι: Έχετε μια Λίστα με Email; 
Πλέον δεν αποτελεί μυστικό.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την δύναμη του Email και μαζεύουν μανιωδώς διευθύνσεις email των πελατών και υποψήφιων πελατών τους.
Το να έχετε μια λίστα με email σας δίνει πραγματική επιρροή στην συμπεριφορά των συνδρομητών σας και σας επιτρέπει να φέρετε επισκεψιμότητα στην σελίδα σας, στο κατάστημα σας, περισσότερες πωλήσεις, και οτιδήποτε άλλο σας ενδιαφέρει.
Εάν υπάρχει ήδη μια βάση δεδομένων με τους πελάτες και τα email τους, τότε όλα καλά.
Εάν όμως δεν έχουμε ούτε ένα email; Πως θα χτίσουμε την λίστα μας;
Καταρχήν – ποτέ μα ποτέ μην αγοράσετε έτοιμες λίστες!
Υπάρχουν διάφορες ετιαρείες που πωλούν λίστες με χιλιάδες email. Μην το κάνετε. Θα τραυματίσετε την φήμη και εικόνα σας στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας.
Κανείς δεν θέλει να λαμβάνει email από ανθρώπους ή εταιρείες που ποτέ δεν έδωσε την άδεια να του στείλουν email και το πιθανότερο είναι τα email σας να μεταφερθούν στα spam.
Η όλη Φιλοσοφία που ακολουθούμε στηρίζεται στο Permission Marketing του Seth Godin.
Επιπλέον, εάν στείλετε email χωρίς να σας δώσουν την άδεια – υπάρχει ο κίνδυνος να τραυματίσετε σοβαρά η φήμη σας στα μάτια των ESP (Email Service Providers) όπως το Gmail, Yahoo, Hotmail, κλπ από την στιγμή που θα διαπιστώσουν ότι τα email σας δεν διαβάζονται αλλά οδηγούνται στα spam. Αυτό που θα κάνουν – είναι αυτόματα και τα μελλοντικά σας μηνύματα να τα στείλουν στα spam ή ακόμα και να μην τα παραδόσουν.
Οπότε μην το κάνετε. Πραγματικά δεν αξίζει.
Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν;
Ζητήστε την άδεια των ανθρώπων να λαμβάνουν τα email σας. Είναι πιο αργός τρόπος ανάπτυξης αλλά πολύ πιο σίγουρος (είπαμε μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν – θέλει χρόνο).
Πως ζητάμε από τους υποψήφιους πελάτες μας την άδεια να τους στείλουμε email;
Ο πιο εύκολος τρόπος που προσωπικά γνωρίζω είναι δίνοντας κάτι δωρεάν στην σελίδα σας (Lead Magnet ή Ηθική δωροδοκία).
Το να γράφετε απλώς, “Σημειώστε το Email σας για να λαμβάνετε το Newsletter μας” είναι βαρετό!
Συμπέρασμα
Εάν δεν το κάνετε ήδη – ξεκινήστε άμεσα να χτίζετε την λίστα σας.
Με 10.000 επισκέψεις ανθρώπων στην σελίδα σας τον μήνα και ένα πολύ συντηρητικό ποσοστό μετατροπής στο 2% – είναι 200 νέα email κάθε μήνα.
Θυμηθείτε όμως. Πίσω από κάθε email βρίσκεται ένας άνθρωπος όπως εσείς και εγώ, με ανησυχίες και προβληματισμούς και θα πρέπει να συμπεριφερθείτε με τον ανάλογο σεβασμό.
Με τα παραπάνω σκαλίσαμε μόλις την επιφάνεια. Αποτελούν όμως ένα καλό βήμα για να κατανοήσετε την δύναμη του Email και πόσο σημαντικό είναι να ξεκινήσετε να χτίζετε την Λίστα σας.
(Σεπ 10th, 2015 | By  ,epixeirein.gr)